loading...
روستای سنگ نیشت
سجاد محمدی بازدید : 34 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام به همه کاربرایی که این مطلبو میخونن

معرفی نمیکنم کیم ولی افتخار میکنم تو منطقه سواد کوه و شهر زیراب به دنیا اومدم

همچنین خانوادم سنگ نیشتی هستن

تو این وبلاگ اخرین اخبار روستای سنگ نیشت رو قرار میدم

خودم سنگ نیشت زندگی نمیکنم ولی علاقه زیادی دارم و دوس دارم این منطقه رو

به همشهری های خودم تو گرگان و ایرانی های عزیز نشون بدم

اطلاعات وبلاگ یا از خودم هست یا کپی از وبلاگ های دیگه که حتما منبع رو ذکر میکنم

 

با تشکر از همگی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 3,425